C++:if (SUCCEEDED(SF->getRender()->BeginRender())) { ImGui_ImplDX9_NewFrame(); ImGui_ImplWin32_NewFrame(); ImGui::NewFrame(); static bool bAimbot; ImGui::Begin("Test", NULL, ImVec2(300, -1), 1, ImGuiWindowFlags_NoCollapse | ImGuiWindowFlags_NoSavedSettings | ImGuiWindowFlags_NoResize); ImGui::Checkbox("Aimbot", &bAimbot); ImGui::End; ImGui::EndFrame(); ImGui::Render(); ImGui_ImplDX9_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData()); SF->getRender()->EndRender(); }
C++:
bool window = false;
if (SUCCEEDED(SF->getRender()->BeginRender())) {
ImGui_ImplDX9_NewFrame();
ImGui_ImplWin32_NewFrame();
ImGui::NewFrame();
if (window) {
ImGui::Begin(u8"", &activew, ImVec2(305, 160), 0.8f); {
}
ImGui::End();
}
ImGui::EndFrame();
ImGui::Render();
ImGui_ImplDX9_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData());
SF->getRender()->EndRender();
}