ASI Прочее Український самп -> R1/R2/R3/R4/DL

MeG@LaDo[N] ^_^

Известный
Автор темы
280
320
Версия SA-MP
  1. 0.3.7 (R1)
  2. 0.3.7-R2
  3. 0.3.7-R3
  4. 0.3.7-R4
  5. 0.3DL
  6. Любая
Доброго вечора любі друзяки
Мене заїбали англійскі повідомлення від сампа, тому я відкрив IDA PRO та знайшов його строки и замінив на солов'їну Українську мову
Поки що це працює тільки на Р1 але потім я зроблю щоб була підтримка інших версій
Кидайте в коментарі баги яки ви знайшли або ідеї,коли я дороблю цей плагін то залишу сурс

UPDATE:
добавив підтримку SAMP -> R2/R3/R4/DL

UkrainianSamp:
////////////////////////////////////////////
//Подяка
//sc6ut    | за те сказав як записати у пам'яті строку
//PanSeek  | за те що одобрюе теми  та цікаві книжки <3
//ARMOR    | за те що помог с тестами на інших версіях
//Musaigen | за функцію котра шукає адрес по сигнатурі
///////////////////////////////////////////
#include <iostream>
#include <Windows.h>

inline void writeString(char* memory,const char* str) {
    DWORD NewProtection;
    VirtualProtect(memory, sizeof(str), PAGE_EXECUTE_READWRITE, &NewProtection);
    std::strcpy(memory, str); //sc6ut блэт
    VirtualProtect(memory, sizeof(str), NewProtection, &NewProtection);
}

static uintptr_t search_memory_pattern(std::string_view mod, std::string_view pattern, std::string_view mask) {
    uint32_t handle =
        reinterpret_cast<uint32_t>(GetModuleHandle(mod.data()));

    if (!handle)
        return 0;

    MEMORY_BASIC_INFORMATION mbi{ 0 };
    if (!VirtualQuery(reinterpret_cast<LPCVOID>(handle), &mbi, sizeof(mbi)))
        return 0;

    auto dos = reinterpret_cast<IMAGE_DOS_HEADER*>(mbi.AllocationBase);
    auto pe = reinterpret_cast<IMAGE_NT_HEADERS*>(
        reinterpret_cast<uint32_t>(dos) + dos->e_lfanew);

    if (pe->Signature != IMAGE_NT_SIGNATURE)
        return 0;

    auto now = reinterpret_cast<uint8_t*>(mbi.AllocationBase);
    auto end = now + pe->OptionalHeader.SizeOfImage;

    size_t i{ 0 };
    while (now < end) {
        for (i = 0; i < mask.size(); i++) {
            if (&now[i] >= end)
                break;

            auto character = mask[i];
            auto byte = static_cast<uint8_t>(pattern[i]);

            if (character == '?')
                continue;

            if (now[i] != byte)
                break;
        }

        if (!mask[i])
            return reinterpret_cast<uintptr_t>(now);

        ++now;
    }
    return 0;
}

constexpr std::string_view string[21] = {
    "[Айді: %d, Тип: %d Підтип: %d Здоров'я: %.1f Попередньо завантажений: %u]\n\
        Відстань: %.2fm\n\
        Пасажирські сидіння : %u\n\
        Клієнтське положення: %.3f, %.3f, %.3f\n\
        Положення спавна: %.3f, %.3f, %.3f",

    "Підключення до гри...",
    "Втрачено з'єднання з сервером",
    "Сервер перезавантажується..",
    "Сервер не відповів. Повторна спроба...",
    "Сервер закрив з'єднання.",
    "Сервер заповнений",
    "Ви забанені на цьому сервері.",
    "Підключення до %s:%d...",
    "Зроблено знімок - sa-mp-%03i.png",
    "Не вдалося зберегти знімок.", 
    "Підключено до {B9C9BF}%.64s",
    "Повернення до вибору класу після наступної смерті",
    "Статистика клієнтської мережі",
    "Видалено гравця %u через помилку.",
    "-> Рухи головою Увімкнено",
    "-> Рухи головою Вимкнено",
    "-> Обмежувач кадрів: %u.",
    "-> Обмежувач кадрів: допустимі значення 20-90",
    "NameTag граців: Увімкнено",
    "NameTag граців: Вимкнено",
};

constexpr std::string_view signature[21]{
    //dl
    "\x5B\x69\x64\x3A\x20\x25\x64\x2C\x20\x74\x79\x70\x65\x3A\x20\x25\x64\x20\x73\x75\x62\x74\x79\x70\x65\x3A\x20\x25\x64\x20\x48\x65\x61\x6C\x74\x68\x3A\x20\x25\x2E\x31\x66\x20\x70\x72\x65\x6C\x6F\x61\x64\x65\x64\x3A\x20\x25\x75\x5D\x0A\x44\x69\x73\x74\x61\x6E\x63\x65\x3A\x20\x25\x2E\x32\x66\x6D\x0A\x50\x61\x73\x73\x65\x6E\x67\x65\x72\x53\x65\x61\x74\x73\x3A\x20\x25\x75\x0A\x63\x50\x6F\x73\x3A\x20\x25\x2E\x33\x66\x2C\x25\x2E\x33\x66\x2C\x25\x2E\x33\x66\x0A\x73\x50\x6F\x73\x3A\x20\x25\x2E\x33\x66\x2C\x25\x2E\x33\x66\x2C\x25\x2E\x33\x66\x00",
    //connect to game
    "\x43\x6F\x6E\x6E\x65\x63\x74\x65\x64\x2E\x20\x4A\x6F\x69\x6E\x69\x6E\x67\x20\x74\x68\x65\x20\x67\x61\x6D\x65\x2E\x2E\x2E\x00",
    //Lost connection
    "\x4C\x6F\x73\x74\x20\x63\x6F\x6E\x6E\x65\x63\x74\x69\x6F\x6E\x20\x74\x6F\x20\x74\x68\x65\x20\x73\x65\x72\x76\x65\x72\x2E\x20\x52\x65\x63\x6F\x6E\x6E\x65\x63\x74\x69\x6E\x67\x2E\x2E\x00",
    //server restarting
    "\x54\x68\x65\x20\x73\x65\x72\x76\x65\x72\x20\x69\x73\x20\x72\x65\x73\x74\x61\x72\x74\x69\x6E\x67\x2E\x2E\x00",
    //server didnt respond
    "\x54\x68\x65\x20\x73\x65\x72\x76\x65\x72\x20\x64\x69\x64\x6E\x27\x74\x20\x72\x65\x73\x70\x6F\x6E\x64\x2E\x20\x52\x65\x74\x72\x79\x69\x6E\x67\x2E\x2E\x00",
    //server closed connection
    "\x53\x65\x72\x76\x65\x72\x20\x63\x6C\x6F\x73\x65\x64\x20\x74\x68\x65\x20\x63\x6F\x6E\x6E\x65\x63\x74\x69\x6F\x6E\x2E\x00",
    //server full
    "\x54\x68\x65\x20\x73\x65\x72\x76\x65\x72\x20\x69\x73\x20\x66\x75\x6C\x6C\x2E\x20\x52\x65\x74\x72\x79\x69\x6E\x67\x2E\x2E\x2E\x00",
    //you banned
    "\x59\x6F\x75\x20\x61\x72\x65\x20\x62\x61\x6E\x6E\x65\x64\x20\x66\x72\x6F\x6D\x20\x74\x68\x69\x73\x20\x73\x65\x72\x76\x65\x72\x2E\x00",
    //connecting to
    "\x43\x6F\x6E\x6E\x65\x63\x74\x69\x6E\x67\x20\x74\x6F\x20\x25\x73\x3A\x25\x64\x2E\x2E\x2E\x00",
    //cum shot taken
    "\x53\x63\x72\x65\x65\x6E\x73\x68\x6F\x74\x20\x54\x61\x6B\x65\x6E\x20\x2D\x20\x73\x61\x2D\x6D\x70\x2D\x25\x30\x33\x69\x2E\x70\x6E\x67\x00",
    //unable to cum shot
    "\x55\x6E\x61\x62\x6C\x65\x20\x74\x6F\x20\x73\x61\x76\x65\x20\x73\x63\x72\x65\x65\x6E\x73\x68\x6F\x74\x2E\x00",
    //connecting to...
    "\x43\x6F\x6E\x6E\x65\x63\x74\x65\x64\x20\x74\x6F\x20\x7B\x42\x39\x43\x39\x42\x46\x7D\x25\x2E\x36\x34\x73\x00",
    //returning to class
    "\x52\x65\x74\x75\x72\x6E\x69\x6E\x67\x20\x74\x6F\x20\x63\x6C\x61\x73\x73\x20\x73\x65\x6C\x65\x63\x74\x69\x6F\x6E\x20\x61\x66\x74\x65\x72\x20\x6E\x65\x78\x74\x20\x64\x65\x61\x74\x68\x00",
    //client network state
    "\x43\x6C\x69\x65\x6E\x74\x20\x4E\x65\x74\x77\x6F\x72\x6B\x20\x53\x74\x61\x74\x73\x00",
    //removed player
    "\x52\x65\x6D\x6F\x76\x65\x64\x20\x70\x6C\x61\x79\x65\x72\x20\x25\x75\x20\x64\x75\x65\x20\x74\x6F\x20\x65\x72\x72\x6F\x72\x2E\x00",
    //head enabled
    "\x2D\x3E\x20\x48\x65\x61\x64\x20\x6D\x6F\x76\x65\x6D\x65\x6E\x74\x73\x20\x65\x6E\x61\x62\x6C\x65\x64\x00",
    //head disabled
    "\x2D\x3E\x20\x48\x65\x61\x64\x20\x6D\x6F\x76\x65\x6D\x65\x6E\x74\x73\x20\x64\x69\x73\x61\x62\x6C\x65\x64\x00",
    //frame limiter
    "\x2D\x3E\x20\x46\x72\x61\x6D\x65\x20\x4C\x69\x6D\x69\x74\x65\x72\x3A\x20\x25\x75\x00",
    //frame limiter valid
    "\x2D\x3E\x20\x46\x72\x61\x6D\x65\x20\x4C\x69\x6D\x69\x74\x65\x72\x3A\x20\x76\x61\x6C\x69\x64\x20\x61\x6D\x6F\x75\x6E\x74\x73\x20\x61\x72\x65\x20\x32\x30\x2D\x39\x30\x00",
    //nametag on
    "\x4E\x61\x6D\x65\x54\x61\x67\x20\x50\x6C\x61\x79\x65\x72\x20\x53\x74\x61\x74\x75\x73\x3A\x20\x4F\x4E\x00",
    //nametag off
    "\x4E\x61\x6D\x65\x54\x61\x67\x20\x50\x6C\x61\x79\x65\x72\x20\x53\x74\x61\x74\x75\x73\x3A\x20\x4F\x46\x46\x00"
};

constexpr std::string_view mask[21] {
    //dl
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //connect to game
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //Lost connection
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //server restarting
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //server didnt respond
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //server closed connection
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //server full
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //you banned
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //connecting to
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //cum shot taken
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //unable to cum shot
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //connecting to...
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //returning to class
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //client network state
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //removed player
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //head enabled
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //head disabled
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //frame limiter
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //frame limiter valid
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //nametag on
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
    //nametag off
    "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
};

struct sMain {
    sMain() {
        for (std::uint8_t iter = 0; iter < 21; iter++) {
            writeString(reinterpret_cast<char*>(search_memory_pattern("samp.dll", signature[iter], mask[iter])), string[iter].data());
        }
    };
}plugin;
 

Вложения

  • UkrainianSamp.asi
    11 KB · Просмотры: 105
Последнее редактирование:

MeG@LaDo[N] ^_^

Известный
Автор темы
280
320
Последнее редактирование модератором:

GrezeeBal

Известный
Проверенный
1,611
941
Последнее редактирование:
  • Нравится
Реакции: MeG@LaDo[N] ^_^

ARMOR

011110000111100101101001
Модератор
4,965
6,879
Нє, я звійсно розумію шо я дойобуюсь, но чого "Ви забанені на цьому сервері.", а не "Ви заблоковані на цьому сервері."?
Доречі... За українську мову тримай тобі Херсонський кавун:
watermelon-18.gif
 

MeG@LaDo[N] ^_^

Известный
Автор темы
280
320
Нє, я звійсно розумію шо я дойобуюсь, но чого "Ви забанені на цьому сервері.", а не "Ви заблоковані на цьому сервері."?
Доречі... За українську мову тримай тобі Херсонський кавун:
watermelon-18.gif
А яка різниця? Забанені буде більш коректно на мою думку,а за кавун дякую,з'їм потім
 
  • Нравится
Реакции: ARMOR