- 1,474
- 439
- Версия MoonLoader
- .026-beta
Как в input text можно получить текст после курсора мыши? Неважно в какой момент можно получить эти данные и в каком месте.
нашёл вроде как то что мне нужно в imgui.lua не пока не пойму как это использовать
нашёл вроде как то что мне нужно в imgui.lua не пока не пойму как это использовать
C++:
// Shared state of InputText(), passed to callback when a ImGuiInputTextFlags_Callback* flag is used and the corresponding callback is triggered.
struct ImGuiTextEditCallbackData
{
ImGuiInputTextFlags EventFlag; // One of ImGuiInputTextFlags_Callback* // Read-only
ImGuiInputTextFlags Flags; // What user passed to InputText() // Read-only
void* UserData; // What user passed to InputText() // Read-only
bool ReadOnly; // Read-only mode // Read-only
// CharFilter event:
ImWchar EventChar; // Character input // Read-write (replace character or set to zero)
// Completion,History,Always events:
// If you modify the buffer contents make sure you update 'BufTextLen' and set 'BufDirty' to true.
ImGuiKey EventKey; // Key pressed (Up/Down/TAB) // Read-only
char* Buf; // Current text buffer // Read-write (pointed data only, can't replace the actual pointer)
int BufTextLen; // Current text length in bytes // Read-write
int BufSize; // Maximum text length in bytes // Read-only
bool BufDirty; // Set if you modify Buf/BufTextLen!! // Write
int CursorPos; // // Read-write
int SelectionStart; // // Read-write (== to SelectionEnd when no selection)
int SelectionEnd; // // Read-write
// NB: Helper functions for text manipulation. Calling those function loses selection.
IMGUI_API void DeleteChars(int pos, int bytes_count);
IMGUI_API void InsertChars(int pos, const char* text, const char* text_end = NULL);
bool HasSelection() const { return SelectionStart != SelectionEnd; }
};
Последнее редактирование: