I want to transform this .cs into .lua - help me

panterita551

Новичок
Автор темы
2
0
Версия SA-MP
  1. 0.3.7 (R1)
Hi, can you convert this CLEO script to .lua? Thanks!


{$CLEO}

Hilo 'Skick'

:Pateo_26
espera 400
si
SAMP.Disponible
De lo contrario, ve a @Skick_26
espera 7000
chatmsg "[Kicker]: /sk [pID] [vID]" 4474111

comando "sk" @Skick_680

:Patada_184
espera 0
si
31@ == 1
De lo contrario, ve a @Skick_673
Imprimir "Trolled" 1080
31@ = 0
9@ = 0

:Pateo_271
04C4: almacenar_coords_en_3@ 4@ 5@ desde_actor 1@ con_desplazamiento 0.0 0.0 -1.0
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 10@, 11@, 12@)
Coche.StorePos(2@, 6@, 7@, 8@)
050A: 13@ = distancia_entre_XYZ 6@ 7@ 8@ y_XYZ 10@ 11@ 12@
Si y
no 13@ > 30.0
no 9@ > 3
Actor.Conducción($PLAYER_ACTOR)
De lo contrario, ve a @Skick_432
Llama a @Skick_1199 3 6@ 7@ 8@
Llama a @Skick_880 4 2@ 3@ 4@ 5@
Salta @Skick_473

:Pateo_432
Llama a @Skick_1331 3 6@ 7@ 8@
Llama a @Skick_880 4 2@ 3@ 4@ 5@

:Pateo_473
espera 40
050A: 13@ = distancia_entre_XYZ 3@ 4@ 5@ y_XYZ 10@ 11@ 12@
Si y
no 13@ > 30.0
no 9@ > 3
Actor.Conducción($PLAYER_ACTOR)
De lo contrario, ve a @Skick_581
Llama a @Skick_1199 3 3@ 4@ 5@
Llama a @Skick_880 4 2@ 3@ 4@ 5@
Salta @Skick_622

:Pateo_581
Llama a @Skick_1331 3 3@ 4@ 5@
Llama a @Skick_880 4 2@ 3@ 4@ 5@

:Pateo_622
espera 40
Llama a @Skick_880 4 2@ 3@ 4@ 5@
espera 40
9@+= 1
9@ > 9
De lo contrario, ve a @Skick_271

:Pateo_673
Salta @Skick_184

:Pateo_680
SAMP.IsCommandTyped(0@)
si
0AD4: 0@ = scan_string 0@ formato "%d %d" 1@ 2@
De lo contrario, ve a @Skick_827
1@ = SAMP.GetActorHandleByPlayerID(1@)
2@ = SAMP.ObtenerIdentificadorDeVehículoPorSAMPVehicleID(2@)
Si y
está_actor_definido 1@
está_el_coche_definido 2@
De lo contrario, ve a @Skick_769
31@ = 1
Salta @Skick_820

:Pateo_769
chatmsg "[Kicker]: /sk [pID] [vID]" 4474111

:Pateo_820
Salta @Skick_878

:Pateo_827
chatmsg "[Kicker]: Vehículo o actor no transmitido" 4474111

:Pateo_878
SAMP.CmdRet

:Pateo_880
7@ = SAMP.GetSAMPVehicleIDByCarHandle(0@)
Coche.PutAt(0@, 1@, 2@, 3@)
asignar 4@67
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 0 tamaño 2 = 7@
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 2 tamaño 1 = 1
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 3 tamaño 4 = -1.0
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 7 tamaño 4 = -0,01
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 11 tamaño 4 = 0,05
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 15 tamaño 4 = 0,09
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 19 tamaño 4 = -1.0
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 23 tamaño 4 = 0,02
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 27 tamaño 4 = 1@
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 31 tamaño 4 = 2@
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 35 tamaño 4 = 3@
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 39 tamaño 4 = 0.0
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 43 tamaño 4 = 0.0
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 47 tamaño 4 = 400.0
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 51 tamaño 4 = 0.0
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 55 tamaño 4 = 0.0
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 59 tamaño 4 = 0.0
0C0D: estructura 4 @ desplazamiento 63 tamaño 4 = 1000.0
5@ = RakNet.NewBitStream()
BitStream.Write(5@, 209, BS_TYPE_BYTE, 1)
BitStream.Write(5@, 4@, BS_TYPE_ARRAY, 67)
RakNet.LiteEnviar(5@)
Eliminar flujo de bits (5@) de RakNet
libre 4@
retírese 0

:Patada_1199
4@ = SAMP.GetSAMPPlayerIDByActorHandle($PLAYER_ACTOR)
4@ = SAMP.GetPlayerStruct(4@)
4@+= 170
asignar 5@63
0C10: memcpy destino 5@ origen 4@ tamaño 63
0C0D: estructura 5@ desplazamiento 24 tamaño 4 = 0@
0C0D: estructura 5@ desplazamiento 28 tamaño 4 = 1@
0C0D: estructura 5@ desplazamiento 32 tamaño 4 = 2@
6@ = RakNet.NewBitStream()
BitStream.Write(6@, 200, BS_TYPE_BYTE, 1)
BitStream.Write(6@, 5@, BS_TYPE_ARRAY, 63)
RakNet.Enviar(6@, 1, 7, 0)
Eliminar flujo de bits (6@)
5@ gratis
retírese 0

:Pateo_1331
3@ = SAMP.GetSAMPPlayerIDByActorHandle($PLAYER_ACTOR)
3@ = SAMP.GetPlayerStruct(3@)
3@+= 109
asignar 4@68
0C10: memcpy destino 4@ origen 3@ tamaño 68
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 6 tamaño 4 = 0@
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 10 tamaño 4 = 1@
0C0D: estructura 4@ desplazamiento 14 tamaño 4 = 2@
5@ = RakNet.NewBitStream()
BitStream.Write(5@, 207, BS_TYPE_BYTE, 1)
BitStream.Write(5@, 4@, BS_TYPE_ARRAY, 68)
RakNet.Enviar(5@, 1, 7, 0)
Eliminar flujo de bits (5@) de RakNet
libre 4@
retírese 0